Com influeix la publicitat en la nostra manera de menjar?

Dissabte, 26 de Gener de 2019

Parlem amb Siscu Molina, director creatiu de TIEMPO BBDO, l'agència publicitària que fa les campanyes per Lay's, Litoral, La Cocinera, Cheeto's, Florette, Danone... I amb Jordi Luque, periodista gastronòmic amb un passat com a publicista. Després de 15 anys treballant en publicitat, ho va deixar per raons morals i ètiques. Entra al menú fix del restaurant caníbal Nacho Borraz, llibreter de La Central del Raval i tuitare de @librosalabrasa, que ens fa una tria de les novetats editorials més interessants sobre gastronomia. Toni Massanés, de la Fundació Alícia, ens parla de la tòfona i d'altres productes de temporada i de proximitat. El nostre crític Philippe Regol opina sobre el restaurant AlKostat del xef Jordi Vilà i la periodista gastronòmica Tana Collados se sotmet a la dura prova del "Nyap o top?" Què haurà de tastar? La propina la deixa Jordi Asturgó.


https://audios.ccma.cat/multimedia/mp3/6/3/1548415846736.mp3

Veure més programes de Un restaurant caníbal a Berlín