Edició Vespre- Artur Mas es compromet al Ple del Parlament a convocar la Junta de Seguretat per poder tractar el fenòmen yihadista amb el govern de l'Estat
Dimecres, 15 d'Abril de 2015
Al Parlament de Catalunya... a la sessió de control al president, Artur Mas es compromet a posar-se en contacte amb el president de l'Estat Mariano Rajoy per convocar la Junta de Seguretat davant el fenòmen yihadista. D'alttra banda, el Ple ha donat llum verda a la comarca del Moianès.
I entre moltes d'altres informacions destaquem l'augment de la prostitució a la Jonquera, la vaga de telefònica movistar, o les novetats del cartell del Festival Grec d'enguany.
ALERTA: Aquest programa ja no està en emissió, i es possible que ja no es trobin els fitxers del programa.
Reproduir
Reproduir episodi
Veure més episodis del programa El Temps de Ràdio 4
http://www.rtve.es/alacarta/audios/programa/edicio-vespre-artur-mas-compromet-ple-del-parlament-convocar-junta-seguretat-per-poder-tractar-fenomen-yihadista-amb-govern-lestat/3091978/
RSS feed