Edició Vespre - ICV demana a Puigdemont un front comú pel referèndum

Dilluns, 18 d'Abril de 2016

El president de la Generalitat Carles Puigdemont proposarà la celebració d'un referèndum al president del govern espanyol, Mariano Rajoy, en la reunió que mantindran dimecres a la Moncloa. ICV li demana fer un front comú per a demanar la consulta pactada amb l'Estat que va proposar En Comú Podem al PSC a través d'un document que va lliurar Xavier Domènech a Miquel Iceta, el passat 7 d'abril, quan tots dos es van reunir per abordar aquesta qüestió apartada expressament de les negociacions entre el PSOE i Podemos.

Neguit de la comunitat equatoriana a Catalunya després del terretrèmol que s'ha cobrat la vida de 350 persones ja... i de l'unitat canina de rescat i salvament K9 de Creixell que en aquests moments ja és de viatgea l'Equador.

I entre molts d'altres temes el judici del cas Ester Quintana. L'ex director general dels Mossos d'Esquadra Manel Prat ha declarat en qualitat de testimoni i ha negat haver donat cap ordre de disparar bales de goma però sí ha atribuït la lesió de Quintana a una intervenció policial tot i que no té proves sobre l'autoria.

ALERTA: Aquest programa ja no està en emissió, i es possible que ja no es trobin els fitxers del programa.

Reproduir episodi

Veure més episodis del programa El Temps de Ràdio 4

http://www.rtve.es/alacarta/audios/serveis-informatius-radio-4/edicio-vespre-icv-demana-puigdemont-front-comu-pel-referendum/3573924/

RSS feed