Edició Vespre - El govern català nega contactes secrets amb l'executiu de Rajoy

Dimarts, 21 de Febrer de 2017

Continuen les afirmacions i desmentits sobre l'operació diàleg. El govern català nega contactes secrets amb l'executiu de Mariano Rajoy després que aquest matí el secretari general dels socialistes catalans, Miquel Iceta, afirmés que han existit. Mentrestant a la cambra catalana s'han registrat aquesta tarda dues peticions per a la creació de de dos comissions d'investigació. Una per part de C's, PP i PSC sobre el cas Vidal i l'altre de Junts pel Sí per l'operació Catalunya.

D'altra banda un home ha estat detingut a trets pels mossos i la guàrdia urbana després de robar un camió amb bombones de butà a Barcelona i circular temeràriament per la ciutat fins a entrar en la ronda litoral en contradirecció.

ALERTA: Aquest programa ja no està en emissió, i es possible que ja no es trobin els fitxers del programa.

Reproduir episodi

Veure més episodis del programa El Temps de Ràdio 4

http://www.rtve.es/alacarta/audios/serveis-informatius-radio-4/edicio-vespre-govern-catala-nega-contactes-secrets-amb-lexecutiu-rajoy/3921737/

RSS feed