Edició Migdia- L'atur al juliol a Catalunya es situa a nivells de 2008.

Dimecres, 02 d'Agost de 2017

Catalunya va acabar el juliol amb 4 mil 75 aturats menys que al juny i 56 mil ocupats més que fa un any. El Govern valora positivament la reducció que situa els desocupats a nivells de 2008 però insisteix a remarcar l'excessiva temporalitat que els sindicats xifren en 9 de cada 10 contractes.

Reunio de l'assemblea de treballadors de l'empresa Eulen encarregats dels controls de seguretat de l'aeroport per a decidir noves mesures de pressió en el conflicte laboral que mantenen amb l'empresa. A partir de passat dema mantenen vaga indefinida esl divendres diumenges i dilluns. El Govern critica Foment i treu ferro a les pintades. L'ajuntament de Barcelona recorda que el turisme és un sector econòmic clau.


El president del govern espanyol Mariano Rajoy afirma que no hi haurà 1-O i no descarta convocar un consell de ministres extraordinari el 16 d'agost si la Mesa del Parlament admet la proposició de llei del referèndum registrada pels sobiranistes. El President Puigdemont defensa la consulta, mentre el Govern treballa amb altres mecanismes per treure endavant les lleis de desconnexió que te prevista activar en dues setmanes.

ALERTA: Aquest programa ja no està en emissió, i es possible que ja no es trobin els fitxers del programa.

Reproduir episodi

Veure més episodis del programa El Temps de Ràdio 4

http://www.rtve.es/alacarta/audios/serveis-informatius-radio-4/edicio-migdia-latur-juliol-catalunya-situa-nivells-2008/4145900/

RSS feed