Edició Vespre - JXC i ERC intenten recomposar les relacions

Dijous, 01 de Febrer de 2018


JxCat i ERC mantenen contactes discrets per recomposar la relació i arribar a un acord per a la investidura i el futur Govern. Oriol Junqueras,  proposa com a fòrmula un doble govern, un de legítim o simbòlic i un altre d'efectiu en una entrevista concedida des d'Estremera a Diario 16. Mentrestant el Parlament ha rebut la notificació formal del TC informant que el Parlament té fins el 15 de febrer per a presentar al.legacions.

En paral.lel, Junqueras, Jordi Sánchez i Jordi Cuixart, tots tres en presó preventiva, han posat en mans de l'advocat britànic especialista en drets humans, Ben Emmerson, que proposa portar el cas a les Nacions Unides perquè consideri el seu empresonament com a una detenció arbitrària.

ALERTA: Aquest programa ja no està en emissió, i es possible que ja no es trobin els fitxers del programa.

Reproduir episodi

Veure més episodis del programa El Temps de Ràdio 4

http://www.rtve.es/alacarta/audios/serveis-informatius-radio-4/edicio-vespre-jxc-erc-intenten-recomposar-les-relacions/4451844/

RSS feed