videoclubers 22 - Star Trek V: The Final Frontier - Episodio exclusivo para mecenas
Dilluns, 08 de Desembre de 2025
Agradece a este podcast tantas horas de entretenimiento y disfruta de episodios exclusivos como éste. ¡Apóyale en iVoox! Aquesta setmana a videoclubers parlem de la pel·lícula de Star Trek que no esperàveu que ho féssim: Star Trek V: The Final Frontier.
Us expliquem com William Shatner va arribar a la cadira de director, com aquest film va marcar el final d’una època amb la marxa del productor Harve Bennett, i el paper del guionista David Loughery.
Ens endinsem en el càsting i el perquè Sean Connery no va poder interpretar Sybok, així com en totes les complicacions que van afectar el rodatge, agreujat per una greu falta de pressupost.
No hi faltarà l’anàlisi de les escenes més destacades i polèmiques, com la mítica seqüència de la foguera.
I tancarem repassant els projectes alternatius que es van valorar abans d’apostar per una sisena pel·lícula, la darrera del repartiment original.
Disposats a cercar Déu, us acompanyen l’Ignasi Arbat i en Sergi Toboso.
Llarga i pròspera vida!
Web: https://www.ningunoesperfecte.cat
Patreon: https://www.patreon.com/ningunoesperfecte
Escucha este episodio completo y accede a todo el contenido exclusivo de Podcast Ningú no és perfecte. Descubre antes que nadie los nuevos episodios, y participa en la comunidad exclusiva de oyentes en https://go.ivoox.com/sq/12928
Veure més episodis del programa Ningú no és perfecte
https://www.ivoox.com/videoclubers-22-star-trek-v-the-final-audios-mp3_rf_163873125_1.html
Cultura
Reproduir
Reproduir episodi
RSS feed