Edició Migdia - Els equips de rescat de Seyne-les-Alpes continuen buscant més cadavers i el contingut de la segona caixa negra

Divendres, 27 de Març de 2015

Els equips de rescat de Seyne-les-Alpes continuen buscant més cadavers i el contingut de la segona caixa negra de l'avió sinistrat dimarts. Els familiars de les víctimes demanen controls de salut més rigurosos als pilots i agraeixen el suport rebut. El ple de l'Ajuntament de Barcelona ha expressat el seu condol i la seva solidaritat amb la lectura d'una declaració institucional.

L'economia catalana creix al 2014 un 1'5%. Els hotelers preveuen una ocupació per Setmana Santa d'entre el 70 i el 80% i fins al 90% a les cases rurals. Els promotors de la ILP contra els desnonaments i la pobresa energètica reclamen la seva aprovació urgent . Els productors de llet amoïnats perquè finalitzen les quotes lleteres a finals de mes. Els professionals del teatre coincidint amb el seu Dia Mundial, denuncien amb un manifest la precarietat del sector. La matinada de diumenge comença l'horari d'estiu. A les dues seran les tres.

ALERTA: Aquest programa ja no està en emissió, i es possible que ja no es trobin els fitxers del programa.

Reproduir episodi

Veure més episodis del programa El Temps de Ràdio 4

http://www.rtve.es/alacarta/audios/serveis-informatius-radio-4/edicio-migdia-els-equips-rescat-seyne-les-alpes-continuen-buscant-mes-cadavers-contingut-segona-caixa-negra/3065013/

RSS feed