CAP DE SETMANA - S'acaba el juny i la majoria de ciutadans pensem en les vacances, les rebaixes i la calor.

Diumenge, 28 de Juny de 2015

 -- El sector turístic català preveu una bona temporada turística aquest estiu pel que fa a l'ocupació. Les comarques costaneres de Girona fregaran la plena ocupació a l'agost. A l'interior de Lleida esperen superar una ocupació del 65%, mentre que a Tarragona dependrà de les reserves d'última hora. És aquí on la pèrdua del turisme rus s'ha notat més.

 

-- El petit comerç català ja està escalfant motors per a les rebaixes d'estiu que es presenten com "les millors" des de l'inici de la crisi. Així ho ha manifestat el secretari general de la Confederació de Comerç de Catalunya Miquel Àngel Fraile, que destaca que l'increment del poder adquisitiu, la caiguda de l'atur i l'augment de la confiança dels consumidors són bons motius per ser optimistes. 

-- L'aeroport de Lleida Alguaire acull avui la segona edició del Festival Aeri "Lleida Air Challenge" que inclou una de les tres proves de la primera edició del campionat del món conegut com AIR RACE 1, és a dir, la Fórmula 1 de l'aire. Un festival que també vol posar en valor l'empresa aeronàutica. 

-- El director del MACBA, Bartomeu Marí s'acomiada aquest dimarts de la direcció del Museu després de dimitir per la polèmica exposició 'La bèstia i el sobirà'. Després de 7 anys al capdavant del Museu d'Art Contemporani de Barcelona, Marí assegura que s'acomiada amb tristesa. 

 

ALERTA: Aquest programa ja no està en emissió, i es possible que ja no es trobin els fitxers del programa.

Reproduir episodi

Veure més episodis del programa El Temps de Ràdio 4

http://www.rtve.es/alacarta/audios/serveis-informatius-radio-4/sacaba-juny-majoria-ciutadans-pensem-les-vacances-les-rebaixes-calor/3189764/

RSS feed