CAP DE SETMANA - Continuen les reaccions als escorcolls fets ahir a la seu de CDC i la Fundació Catdem.
Dissabte, 29 d'Agost de 2015
-- El cap de llista de Junts pel Sí Raul Romeva, que en una entrevista a l'ACN, ha estès la mà a la candidatura de Lluis Rabell per fer un govern de concentració i el procés constituent. Romeva ha advertit que l'Estat comptarà el vot a Catalunya Sí que es Pot al bloc del 'no' tot i que defensi el dret a decidir.
-- Avui passa a disposició judicial el jove que els Mossos d'Esquadra han detingut aquest divendres per haver agredit un interventor de Renfe avui fa una setmana a l'andana de l'estació de Mollet-Santa Rosa. L'han arrestat com a presumpte autor d'un delicte de lesions i un delicte d'atemptat als agents de l'autoritat. Recordem que a l'interventor li han hagut d'amputar el lòbul de l'orella.
-- L'ametller s'ha convertit en un cultiu de moda. Enguany la collita ha començat amb bon peu, la qualitat del producte serà bo i les exportacions seran òptimes gràcies a l'increment del consum a nivell internacional.
-- Milers de persones es concentraran durant tot el cap de setmana a Cervera. Assistiran a la 38èna edició de l'Aquelarre. Una edició plena de màgia, bruixes i molt de foc. S'han organitzat activitats per tots els racons del municipi.
ALERTA: Aquest programa ja no està en emissió, i es possible que ja no es trobin els fitxers del programa.