CAP DE SETMANA - Barcelona, París i Lesbos han impulsat una proposta per canviar les polítiques migratòries.
Diumenge, 13 de Septembre de 2015
-- L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, situa la capital catalana com a punt d'entrada i acolliment de refugiats en un programa que s'ha de fer de manera ràpida abans no arribi l'hivern.
-- Aquest dilluns comencen les classes els alumnes i estudiants catalans des de llar d'infants a Batxillerat. Els curs arrenca amb mil professors nous, però segons el Marc Educatiu, en caldrien 3 mil.
-- Demà es posarà en marxa el nou servei de bus que connectarà els campus universitaris de la URV ubicats a Tarragona i Reus. El rector Josep Anton Ferré, destaca els avantatges que tindran les noves connexions.
-- Aquest diumenge es clausura la 35èna edició del Fira Tàrrega. Es calcula que més de 150 mil persones hauran passat aquests dies per la capital de l'Urgell.
ALERTA: Aquest programa ja no està en emissió, i es possible que ja no es trobin els fitxers del programa.