Edició Vespre - Els yihadistes detinguts a Barcelona tenien vincles amb els atemptats de Brusel.les de 2016

Dimarts, 25 d'Abril de 2017


Tres dels nou detinguts avui en una operació antijihadista podrien tenir alguna relació amb els autors dels atemptats del 22 de març de l'any 2016 al metro i a l'aeroport de Brussel·les. En la dotzena d'escorcolls que s'han dut a terme a l'àrea metropolitana de Barcelona s'ha interceptat grans quantitats de diners, droga i material informàtic que ara s'haurà d'analitzar però, de moment, no s'han trobat indicis que el grup volgués atemptar a Catalunya.

En crònica política el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya cita a declarar a la presidenta del Parlament Carme Forcadell el proper 8 de maig per haver permés la voftació de dues resolucions a favor del referèndum en el ple del Parlament i també ha citat com a investigat Joan Josep Nuet, contra qui la fiscalia inicialment no va querellar-se.

ALERTA: Aquest programa ja no està en emissió, i es possible que ja no es trobin els fitxers del programa.

Reproduir episodi

Veure més episodis del programa El Temps de Ràdio 4

http://www.rtve.es/alacarta/audios/serveis-informatius-radio-4/edicio-vespre-els-yihadistes-detinguts-barcelona-tenien-vincles-amb-els-atemptats-bruselles-2016/3994156/

RSS feed