L'altra ràdio - La intel·ligència artificial aplicada als anuncis personalitzats dins de pel·lícules i sèries

Dimecres, 03 de Novembre de 2021

Branded Entertainment Network és una empresa propietat de Bill Gates, el creador de Microsoft, que està aplicant la intel·ligència artificial al 'product placement', la publicitat inserida a través de productes o panells que surten a les sèries i pel·lícules durant la trama.

La seva tecnologia permet que un anunci que es veu en un carrer o l’etiqueta d’una ampolla, que agafi el personatge protagonista, mostri una marca diferent, segons el país en el qual s’està reproduint aquell audiovisual. Fins i tot, la publicitat es pot personalitzar segons els hàbits de consum d’un espectador concret, abonat a una plataforma de distribució audiovisual, que estigui veient aquella obra.

Ho expliquen Javier Otero i Marcos Montero, Responsables de Màrqueting i Transformació Digital d'IThink UPC.

https://www.rtve.es/play/audios/laltra-radio/iapubli/6173159/
https://mediavod-lvlt.rtve.es/resources/TE_SLALTR/mp3/5/6/1635869359665.mp3